بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟
نوشته شده توسط : saba

در این مقاله، تجربه ی شخصی من از لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت را خواهید دید. ۴ جلسه از لیزر موهای زیر چانه ی من می گذرد و کاملا از نتیجه، راضی هستم.

من مدتی بود که دچار موهای زائد چانه شده بودم. راستش برای چند ماه از ژیلت استفاده می کردم  اما درست مثل ریش مردان، دوباره رشد می کرد و چهره ی ناخوشایندی داشت. مدتی هم به پیشنهاد دوستان، دستگاه اپیلیدی  را برای رهایی از موهای زائد به کار بردم که صرف نظر از درد زیاد آن، خیلی از موها زیرپوستی می شدند!

تا اینکه یکی از دوستانم با من در مورد لیزر موهای زائد و دستگاه الکساندرایت صحبت کرد. و اینکه چقدر زیاد از لیزر موهای زائد زیر بغل خودش،  نتیجه ی مثبت گرفته است. دوستم می گفت بعد از سه جلسه، شاید حالا فقط ماهی یک بار نیاز باشد که ژیلت به دست بگیرم!

فکر می کنم برای یک زن شاغل، خبری بهتر از این نبود. اما از آنجا که روی لیزر موی زائد حساسیت زیادی داشتم و نمیخواستم که هزینه ی الکی بدهم، تصمیم گرفتم تا قبل از هر چیزی در مورد دستگاه لیزر و بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران تحقیق کنم. گرچه نتایج تحقیق من دو ماهی طول کشید اما از انتخاب نهایی خود فوق العاده راضی بودم و الان که این متن را می نویسم بعد از ۴ جلسه از شر موهای زائد چانه ی خود خلاص شده ام.

لیزر دایود برای انواع رنگ پوست ها مورد استفاده قرار می گیرد. قدرت نفوذ این لیزر به فولیکول های مو نسبتا زیاد است. از عوارض جانبی آن می توان به قرمزی بعد از انجام لیزر اشاره کرد.

تکنولوژی دایود هم خیلی خوب و موثر است اما برندهای مطرح این تکنولوژی در ایران نیستند به این علت که اکثرا ساخت اسرائیل می باشند.

– سطح تماس: در دستگاه دایود هندپیس کاملا در تماس با بدن است و سر آن قابل تعویض نیست، این به معنی نیست که غیربهداشتی است اما اول اینکه واکنش پوست حین لیزر را سخت تر میتوان مشاهده کرد و دوم به لحاظ بهداشتی کمی سخت تر است.

سطح مقطع: سطح مقطع دایود کوچکتر است که احتمالا درد به همراه دارد.

در نهایت طول موج دایود ۸۰۸ نانومتر هست این در حالیست که دستگاه هایی مثل جنتل مکس پورو با دو تکنولوژی الکساندرایت و اندی یگ با طول موج های ۷۵۵ و ۱۰۶۴ تمام تایپ های پوستی تیره و روشن را تحت پوشش قرار می دهند.

لیزر ND:Yag اِندی یَگ

این لیزر با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر، منحصرا برای نواحی تیره و پوست گندمی و تیره طراحی شده است. استفاده از لیزر الکساندرایت بر روی پوست های سبزه و نواحی تیره بدن دو حالت دارد:

۱. درجات پایین = عدم جوابگیری کامل
۲. درجات بالا = سوختگی و ایجاد عارضه

اما این لیزر برای نواحی سبزه و گندمی بدن طراحی شده و می توان این نواحی را با توان بالا لیزر کرد.

 




:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: